Monday, May 16, 2011

Cerita Cinta Saya - Versi Saya Sendiri Part 2

Saya cuma betul betul kenal dia sewaktu saya di semester 4-5,
It just fate that brought us together.
(Sebab waktu sebelum tu,
 mmg saya ~in relationship~
dia juga begitu ~in relationship~ juga.

Sehingga satu waktu, masing2 not ~in relationship~ juga.
Ambil masa yang lama untuk saya bangkit dari kesedihan itu,
*Al-Fatihah untuk arwah abah
dan tumpukan sepenuh (segigihnya) perhatian untuk habiskan degree saya tu
*syukur dapat dean list
*syukur dapat Anugerah Naib Canselor

Saya dan dia cuma kawan satu kolej, satu kompeni waktu tu.
Bila saya tahu dia adalah senior sekolah,
Saya beritahu,
Dulu2-saya suka sgt tgk ade sorang senior ni,
Dia pakai tie cartoon,
Dia mengaku, itu adalah dia.
Oh NO!,
Saya tak boleh terima,
Kalau itu dia,
Kenapa saya tak kenal?
kenapa saya tak cam langsung.
Lain sangat,
Possible dulu rambut panjang sekarang rambut pendek sgt2 kot.
Sebabkan saya ni tak percaya,
Nah, ini buktinya.










Oh No!
Sungguh ku tak percaya!
Tak masuk akal
Dia ke orang yang saya selalu dok usha tu?
Takkan dia kot?
Dia ker?

Bukti da ade.
Apakah ini suratan atau kebetulan?

We were never a couple until saya grad, dia grad.
masing2 grad.
:)


31 Aug 2004 yang sgt romantik

"Sudikah ida menjadi kekasih abg?"
"Sudi"

Menggeletar badan rasa nak pecah!

Soalan yang sama

"Sudikah Ida menjadi isteri abg?"
.........balik pk dulu.....
haha.
Soalan tu tak takut,
Soalan ni takut.

"Dah bersedia?"

19 May 2011 ni genap 4 thn usia perkahwinan kami.
:)
Alhamdulillah.

2 comments:

seraiputih said...

cerita yg menarik :)....tie kartun menjadi titik permulaan

UmmiSalwa said...

siapa sangka :)