Wednesday, May 11, 2011

Cerita Cinta Saya - Versi Saya Sendiri Part 1

Location : Maresmabp 98/99
 
Saya tak pernah kenal dia.
Saya gembira hidup seperti saya.
Kegemaran saya bermain hoki di padang tiap2 hari jam 5ptg.
(Kadang2 saya main softball)
Mana tak nya, saya captain pasukan.
Saya sibuk dgn urusan saya sendiri dan dunia saya sendiri.
 
Tapi............
Saya kerap memerhati dia.
Dia pun kerap lawan mata dgn saya.
Saya geram.
Saya lawan balik.
Dan kami tidak pernah berkata sepatah apa pun tika terjumpa.
 
Saya kerap perhatikan dia.
Tali leher yang dipakai olehnya itu menjadi pujaan ramai gadis seantara maresmabp ni.
Saya tak pernah kenal dia.
Tali leher itu yang saya perhatikan.
Bila tali leher itu dipakai orang lain..(huh biasala duk asrama pinjam2 neh)
Saya jadi pengekor orang yang memakai tali leher itu pula.
Jadi saya tak pernah kenal dia.
Klakar pulak saya ni.
 
Selalu saya terserempak dgn tali leher itu
di library.
kadang di medan kit,
kadang di dewan selera.
Tali leher itu~ade muka tweety besoooo, kaler kuning.
Ade satu je tali leher yang macam itu pada ketika dan zaman itu.
Saya tak pernah tahu siapa pemilik tali leher itu.
Dan saya tak pernah peduli.
Saya admire pada Tweety muka bulat sayap kecik ituuuuwwwww....

2 comments:

za said...

hehe..tali leher tu ade lagi ke tak skang? nostalgia tu ;)

norida said...

ade lagiee..kekeke...awe tak tahu pun owner dia sape..oh..bersambung part 2 k.kang cite kat sini tak best laks.ihik.